ESC

Justin Bieber bullied by a 12-year-old

Justin Bieber is being investigated after a 12-year-old boy claims he hit him during a game of laser tag in Canada. However, sources say that nothing could be further from the truth.

They say what really happened was Justin got bullied by a 12-year-old who relentlessly targeted him during a laser tag match. When the kid cornered him and wouldn’t stop shooting, Bieber told him, “That’s enough.” The little kid then asked, “What are you gonna do about it, faggot?”

Justin, shocked, said, “Excuse me?” The boy, thinking Justin was deaf and dumb, replied, “You’re a faggot” and put his hand out towards Bieber. Justin pushed it away as he left.

The boy’s father, who was repeatedly heard telling people “I’m a lawyer,” smelled money in the air and filed a complaint.

Bieber is now going go public about the story sometime this week to lend his support to an anti-bullying campaign.

You know you might be a little soft when a 12-year-old starts calling you a “faggot” during a game of laser tag. You don’t see kids calling someone like 50 Cent that. At least Justin didn’t run away crying like a little girl like I did when a 12-year-old called me a “faggot” last week. What? Words hurt, okay?

38
Leave a Reply

avatar
24 Comment threads
14 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
27 Comment authors
meJamieDamonanonomous. Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Brapitybrapbrapbrap
Guest
Brapitybrapbrapbrap

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Everyonesabullynow
Guest
Everyonesabullynow

lololololololololol

nty
Guest
nty

lmfao gogogo 12 year old!!

spongebobsqaurepants
Guest
spongebobsqaurepants

very funnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnny

Anon
Guest
Anon

LMFAOO F*** YES. i want to totally brofist that 12 year old

Petite_princesse07
Guest
Petite_princesse07

kk i dont like justin but like i have to be on his side on this cuz like wtf a 12 year old is calling him a fag but justin acctually has a career and he is going somewere in life and we know it now and like he is just like a normal kid that wants to be a normal kid like he used to be when he was like 10 years old. so cut the kid some slack like stfu people like the 12 year old get a life

Katigirl01
Guest
Katigirl01

Omg ! why would that little 12 year old do that . He has no right ! And Justin just wanted to have a normal day with normal people he probably is tierd of always having 3000 000 00 people at his door or were ever he goes. I love him so much

.
Guest
.

12 year old rocks because he was right.

Gonzalez Valerie65
Guest
Gonzalez Valerie65

hahaha so funni!

spongebobsqaurepants
Guest
spongebobsqaurepants

ya that funny sure tat right on butterfly

spongebobsqaurepants
Guest
spongebobsqaurepants

hahaha tat is funny

Butterfly
Guest
Butterfly

poor justin tho’… but freaken funni!

Sunnie
Guest
Sunnie

ya tat is soooooo FUNNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stella
Guest
Stella

Well, if he didn’t complain that this person was targeting him, he would have never been called a faggot. If you have a 12 year old constantly tagging you in laser tag, the game’s not for you.

Sunnie
Guest
Sunnie

I toltaly agree with u stella if you were 21 would let a 16 yearold bully you or would have staed up to ur self. yes or no

aisha Abbas
Guest
aisha Abbas

thats so bad!ifeel sowi fr j.b…even if im also 12 i would never take some 1 who actually called j.b a FAGGOT omg
that boy to me is a ……………..i dont know bully to some one famous
sowi j.b

Sunnie
Guest
Sunnie

im also 12 too so you r a FAGGOT if u cant bully a 16 year old like J.B. cause i bully my brothers all the time even tho they r 16

Aysh
Guest
Aysh

mean people only LOL
y do people hate him anyways

Sunnie
Guest
Sunnie

we hate him cause he get wat the hel he want to get he is just a B****. tat y we do not i repeat do not like him.
LOL sunnie

gas
Guest
gas

justin bieber is a faggot. i am proud of that kid for saying that infront of his face. if i was that kid, i woukd keep talking shit

.
Guest
.

I want to adopt that 12 year old because he is obviously highly intelligent.

Sparrowrush
Guest
Sparrowrush

Hahaha thats right douchebag, go burn in hell like all your disney kind- Justin Beiber, Jonas Brothers, Hannah MOntanna: At least snoop Dawg has a better rep than u+ seriously? a white guy tryin to outbeat Micheal Jackson. NO FCKING WAY Earth will be nuked 99999999 times over when Justin is able to pull that shit off.

Nobody
Guest
Nobody

faggot

Ayoxall
Guest
Ayoxall

i think thats kind of funny but like what the heck?

durup
Guest
durup

yeah sure i can see the slant in this article.

The boy’s father, who was repeatedly heard telling people “I’m a lawyer,” smelled money in the air and filed a complaint.

but really, what are you gonna do about it? leverage your celebrity power to make me look like a dick, or maturely walk out the door and forget about me?    

I guess we saw what happened there.

Jesswess
Guest
Jesswess

AS much as i hate Justin bieber That kid didn’t have to do that to him he was just being a dick

Katie
Guest
Katie

Wow good thing u didn’t cry

Sablemarten
Guest
Sablemarten

OK I hate Justin Bieber’s songs. I think he’s an awful singer. But this is going to far.

.
Guest
.

Nah-telling the truth is always OK.

justinafag
Guest
justinafag

Justin I hear u telling every one about lazer tag u better stop fag. Oh i’m the one who called u a fag member me fag fag fag.

.
Guest
.

I praise you!

nignog
Guest
nignog

did you really just compare 50 cent to boober

Christiev tbish
Guest
Christiev tbish

Justin big Bieber is a fag but what can we do..he has to earn his keep

Christiev tbish
Guest
Christiev tbish

Justin bieber has earned his way into my big business

anonomous
Guest
anonomous

justin bieber is a faggot too bad he didn’t get his ass kicked

Damon
Guest
Damon

wheres the news? He is a faggot

Jamie
Guest
Jamie

THE 12 YEAR OLD IS AWESOME.

me
Guest
me

he is a fag

Latest
Load more